tiistai 1. marraskuuta 2011

1. Miten markkinointi näkyy elämässämme?


Käytiin tuossa männäviikolla maistelemassa viinimessujen antia. Silmään iski viininmaistelualueen portilla oleva teline, jossa myytiin ainoastaan viiniaiheisia kirjoja messutarjouksin tietenkin! Mieleen ei tällä hetkellä voinut olla juolahtamatta markkinoinnin tunnilla opitut asiat markkinointimixistä ja tuotteen markkinoinnista. Ei huono tapa saada kirjalleen vähän suurempaa mainosta.. Liekö ollut kirjailija Pekka Suorsalla ja kumppaneilla sormensa pelissä tässä markkinointitempussa, vai näinkö päästiin vahingon kautta voittoon. Mene ja tiedä! Hetken nimittäin siinä tilannetta tarkasteltuani kirja jäi yhden jos toisenkin kuluttajan näppeihin juuri hyvän sijaintinsa ansiosta, koska tätä viiniaiheisia kirjoja täynnä olevaa telinettä ei voinut olla huomaamatta. Kirjojen myynnille vielä varmasti antoi nostetta telineen päällä riippuva suuri mainostaulu. Taulussa vielä annettiin hyvin selvästi ymmärtää, että kyseiset kirjat ovat hyvässä tarjouksessa messujen kunniaksi. Ja mikäs meihin kansalaisiin paremmin vetoaisi kun halpa hinta..

Kalle
   

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti